Genç kuşaklar lüks tüketicilere dönüşüyor

Şifreli ödemeler, günlük alışveriş ve yüksek değer işlemleri için, çeşitli kullanıcı grupları arasında giderek daha popüler hale geliyor ve dijital kaynakların spekülatif araç olmanın ötesine geçtiğini gösteriyor.
Z Nesil kullanıcıları günlük işlemler açısından ayırt edilir. Bu grubun yüzde 39'u oyun için kripto para birimleri ve günlük alımlar ve seyahat rezervasyonları için yüzde 36 harcıyor.
X Kuşağı yüksek değerli masraflarda baskındır. Cotelegrabh ile paylaştığı 4 bin 599 kriptografik cüzdan cüzdanı ile yapılan bir ankete göre, bu grubun yüzde 40'ı seyahat, dijital ve hareketsiz ürünler için kripto kullanıyor.
Sonuçlar, Crypton'un pratik kullanımına artan ilgiyi ortaya koymaktadır. En popüler oyun kategorileri, günlük alışveriş ve seyahat rezervasyonları.
Y kuşağı, seyahat ve aboneliklerden dijital ürünlere kadar, kripto para kullanmaya daha meyilli ve dijital kaynaklar için rahat yaklaşımlar dikkat çekiyor.
Bitget Cüzdan Pazarlama Müdürü Jamie Elkaleh'e göre, Crypton'un dünyanın dört bir yanındaki satıcılar tarafından giderek daha fazla entegrasyonu, günlük operasyonları daha iyi bir kullanıcı deneyimi ile yapıyor.
Elkaleh, CointleGraph'a şu ifadeyi yaptı:
“QR küçük satıcılar için kodlar ve büyük perakendeciler için kartların eklenmesi, kripto para ödemelerini kullanıcıların tanıdık olduğu satın alma alışkanlıklarıyla yaparken, satıcılar borsalarla ilgili karmaşıklıktan kaçınır.”
Kripto para birimlerinin bölgesel transferleri
Bölgesel incelenen rapor, yerel altyapıların ve davranışların şifreleme tercihlerini nasıl yönlendirdiğini göstermektedir.
South -Eest Asya, oyun ve hediyeler kategorilerinde ayırt edilir. Kullanıcıların yüzde 41'i bu alanlarda kripto para birimleri kullanmak istiyor. Doğu Asya'da, Crypton'un günlük alışveriş ve dijital ürünlerde rolü, küresel olarak en yüksek oran olan yüzde 41'e ulaşıyor.

Afrika, eğitim ödemelerinde kripto para kullanımı ile dikkat çekiyor. Kullanıcıların yüzde 38'i, bankacılık hizmetlerinin yetersiz olduğu bir ortamdaki çapraz işlemler için dijital kaynaklara dayanmaktadır. Latin Amerika'da, kullanıcıların yüzde 38'i dijital ürün satın almak için kripto ve çevrimiçi alışveriş için yüzde 35'i kullanıyor.
Orta Doğu kullanıcıları, lüks ve yaşam tarzı için alımlar için güçlü bir talep gösteriyor. Katılımcıların yüzde 31'i, yüksek seviyeli ürünler, otomobiller için kripto para biriminin yüzde 29'unun kripto para birimini kullanmakla ilgilendiğini söylüyor.
İlişki, Crypto.com ile Crypto.com'u Ortadoğu'daki en büyük havayolunun ödeme altyapısına entegre etmek için bir anlaşmanın imzalanmasından bir hafta sonra geldi.